W sobotę, 28 maja, na stadionie Znicza w Pruszkowie, odbędzie się XXV Jubileuszowa Parafiada Archidiecezji Warszawskiej.
Zapisy od godz. 9:30. Zawody potrwają do około 15-ej. Organizatorzy wciąż czekają na chętnych do udziału w rywalizacji.
Konkurs odbył się 28 marca. Uczniowie mieli do rozwiązania 30 zadań: 10 zadań za 3 p., 10 zadań za 4 p. i 10 zadań za 5 p. Za błędne rozwiązanie zadania uczeń otrzymywał punkty ujemne - 1/3 wartości za dane zadanie. Maksymalnie można było otrzymać 150 p. Konkurs należy do kategorii trudnych wyzwań, więc okolice 60 p. to zupełnie dobry wynik. W historii szkoły tylko 3 uczniów przekroczyło 100 punktów:
Oto wyniki tegorocznych uczestników:
kl. 7
kl. 8
W konkursie wzięło udział 12 uczniów. Więcej informacji (w tym zadania z ubiegłych lat) na stronie: lwiatko.org
Punktacja do szkół ponadpodstawowych w Warszawie w r.szk. 2021/2022
Plan naboru do szkół warszawskich
Rekrutacja - powiat pruszkowski
Harmonogram działań UCZNIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ
w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2022/2023
do liceów ogólnokształcących, techników i branżowych szkół I stopnia prowadzonych przez m.st. Warszawę
REKRUTACJA ZASADNICZA
|
Termin |
Podgląd oferty edukacyjnej Publikacja oferty edukacyjnej szkół w elektronicznym systemie rekrutacji pod adresem: https://warszawa.edu.com.pl
|
od 29 kwietnia |
Składanie wniosków o przyjęcie do szkół:
1a. Uczniowie klas ósmych warszawskich publicznych szkół podstawowych logują się do systemu, korzystając z zakładki „Zaloguj się” oraz wprowadzając login i hasło, uzyskane w macierzystych szkołach.
1b. Uczniowie klas ósmych szkół podstawowych: niepublicznych, artystycznych, spoza Warszawy samodzielnie zakładają konta w systemie, korzystając z zakładki „Zgłoś kandydaturę” i wprowadzając PESEL.
2. Kandydaci wypełniają wniosek w systemie. Mogą wskazać dowolną liczbę szkół prowadzonych przez m.st. Warszawę, a w nich dowolną liczbę oddziałów. Ich listę układają w kolejności od najbardziej do najmniej preferowanych.
3. Kandydaci składają wydrukowany i podpisany przez co najmniej jednego rodzica/opiekuna prawnego wniosek oraz dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym w szkole pierwszego wyboru osobiście lub elektronicznie.
Uwaga: Kandydaci, którzy we wniosku na liście preferencji wskażą oddziały wstępne, dwujęzyczne, międzynarodowe, sportowe, mistrzostwa sportowego przygotowania wojskowego lub oddziały wymagające szczególnych indywidulanych predyspozycji (niezależnie od kolejności na liście) składają wniosek w szkole pierwszego wyboru do 30 maja br.
|
od 16 maja do 20 czerwca do godz. 15.00
|
Składanie wniosków o przyjęcie do oddziałówwstępnych, dwujęzycznych, międzynarodowych, sportowych, mistrzostwa sportowego, przygotowania wojskowego oraz oddziałów wymagających indywidualnych predyspozycji.
|
od 16 maja do 30 maja do godz. 15.00 |
Sprawdzian kompetencji językowych do oddziałów dwujęzycznych/międzynarodowych Kandydaci przystępują do sprawdzianu dla danego języka wszkole, która prowadzi taki oddział i została umieszczona najwyżej na liście preferencji. Godzina przeprowadzenia sprawdzianu znajduje się na stronie danej szkoły.
|
jęz. hiszpański - 2 czerwca
jęz. angielski - 3 czerwca
jęz. francuski - 7 czerwca
jęz. niemiecki - 8 czerwca
|
Sprawdzian predyspozycji językowych do klas wstępnych Kandydaci przystępują do sprawdzianu wszkole umieszczonej najwyżej na liście preferencji, która prowadzi taki oddział. Godzina przeprowadzenia sprawdzianu znajduje się na stronie danej szkoły.
|
9 czerwca |
Próba sprawności fizycznej do oddziałów sportowych/mistrzostwa sportowego/przygotowania wojskowego Kandydaci przystępują do próby sprawności fizycznej. Dokładne terminy znajdują się na stronie danej szkoły, która prowadzi takie oddziały.
|
od 31 maja do 13 czerwca
termin ustala dyrektor szkoły |
Sprawdzian uzdolnień kierunkowych do oddziałów wymagających szczególnych indywidualnych predyspozycji kierunkowych Dokładne terminy znajdują się na stronie danej szkoły, która prowadzi takie oddziały.
|
od 31 maja do 13 czerwca
termin ustala dyrektor szkoły |
Wyniki sprawdzianów kompetencji językowych, predyspozycji językowych, uzdolnień kierunkowych oraz prób sprawności fizycznej Listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki sprawdzianów zostaną ogłoszone w szkole, w której kandydat do nich przystąpił (wyniki dostępne będą również w systemie rekrutacji).
|
do 15 czerwca |
Kandydaci do szkół prowadzących kształcenie w zawodachotrzymują ze szkoły skierowanie na badania do lekarza medycyny pracy w celu uzyskania zaświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu (wykaz przychodni zostanie opublikowany na stronie internetowej Biura Edukacji: edukacja.um.warszawa.pl).
|
od 16 maja do 25 lipca |
Drugi termin na przeprowadzenie sprawdzianów kompetencji językowych, predyspozycji językowych, prób sprawności fizycznej, uzdolnień kierunkowych Jest on przeznaczony dla kandydatów, którzy z przyczyn niezależnych nie przystąpili do nich w pierwszym terminie, pod warunkiem, że te oddziały zostały wskazane we wniosku złożonym do 30 maja br. Terminy sprawdzianów znajdują się na stronie danej szkoły.
|
do 7 lipca
termin ustala dyrektor szkoły |
Wyniki sprawdzianów kompetencji językowych, predyspozycji językowych, uzdolnień kierunkowych oraz prób sprawności fizycznej przeprowadzonych w drugim terminie. Listy osób, które uzyskały pozytywne wyniki, zostaną ogłoszone w szkole, w której kandydat do nich przystąpił.
|
do 8 lipca |
Wprowadzanie osiągnięć Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych: niepublicznych, artystycznych, spoza Warszawy, samodzielnie wprowadzają do systemu oceny ze świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz informacje o innych osiągnięciach odnotowanych na świadectwie. Osiągnięcia uczniów warszawskich publicznych szkół wprowadzają ich macierzyste szkoły.
|
od 24 czerwca do 13 lipca do godz. 14.00 |
Podgląd wprowadzonych przez szkoły podstawowe osiągnięć, odnotowanych na świadectwie.
|
23 czerwca do godz. 15.00 |
Składanie świadectw ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczeń o wynikach egzaminu ósmoklasisty Kandydaci składają w szkole pierwszego wyboru: - kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, - kopię zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, - kopie innych wymaganych dokumentów.
Kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły podstawowej, którą kandydat ukończył. Kopie dokumentów mogą być składane osobiście lub elektronicznie na adres mailowy podany przez szkołę.
|
od 24 czerwca do 13 lipca do godz. 15.00
|
Możliwość zmiany decyzji dotyczącej wyboru szkół i oddziałów: W celu wprowadzenia zmian we wniosku należy udać się do szkoły pierwszego wyboru z jednym z rodziców/opiekunów prawnych lub skontaktować się ze szkołą, aby zwrócić się do komisji o anulowanie złożonego wniosku, wprowadzić do systemu nowe informacje, wydrukować i podpisać nowy wniosek oraz złożyć go osobiście lub elektronicznie wraz z wymaganymi dokumentami w nowej szkole pierwszego wyboru. |
od 24 czerwca do 13 lipca do godz. 15.00
|
Listy zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych Komisje rekrutacyjne podają do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
|
20 lipca godz. 14.00 |
Potwierdzanie woli przyjęcia Kandydaci potwierdzają wolę podjęcia nauki w szkole, do której zostali zakwalifikowani, poprzez złożenie oryginałów: świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty i zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
Uwaga! Jeśli kandydat nie złoży oryginałów dokumentów we wskazanym terminie, nie zostanie przyjęty do szkoły. W przypadku braku możliwości złożenia zaświadczenia lekarskiego, rodzic/opiekun prawny kandydata informuje o tym dyrektora szkoły w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed terminem opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, wskazując przyczynę niedotrzymania terminu.
|
od 21 lipca do 27 lipca do godz. 15.00 |
Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych Komisje rekrutacyjne podają do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
|
28 lipca do godz. 14.00 |
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA (odbywa się bez użycia elektronicznego systemu wspomagania rekrutacji)
|
|
Składanie wniosków o przyjęcie na wolne miejsca W rekrutacji uzupełniającej kandydaci nie wypełniają wniosku o przyjęcie w systemie elektronicznym. Składają go bezpośrednio w wybranej przez siebie szkole dysponującej wolnymi miejscami lub elektronicznie (formę określna dana szkoła). Do wniosku dołącza się dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
|
od 1 sierpnia do 3 sierpnia do godz. 15. 00
|
Kandydaci do szkół prowadzących kształcenie w zawodach otrzymują ze szkoły skierowanie
|
od 1 sierpnia do 12 sierpnia |
Sprawdziany kompetencji językowych, predyspozycji językowych, prób sprawności fizycznej, uzdolnień kierunkowych
(dotyczy kandydatów, którzy nie przystąpili do nich w rekrutacji zasadniczej).
|
od 4 sierpnia do 8 sierpnia
termin ustala dyrektor szkoły |
Wyniki sprawdzianów kompetencji językowych, predyspozycji językowych, uzdolnień kierunkowych/kompetencji językowych oraz prób sprawności fizycznej Listy osób, które uzyskały pozytywne wyniki sprawdzianów, zostaną ogłoszone w tej szkole szkołach, w której kandydat przystąpił do sprawdzianu.
|
do 11 sierpnia |
Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
Komisje rekrutacyjne podają do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
|
12 sierpnia |
Potwierdzenie woli przyjęcia
Kandydaci potwierdzają wolę podjęcia nauki w szkole, do której zostali zakwalifikowani poprzez złożenie oryginałów: świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty i zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
|
od 16 sierpnia do 18 sierpnia do godz. 15.00 |
Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
Komisje rekrutacyjne podają do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
|
19 sierpnia do godz. 14.00 |
Do zawodów powiatowych w indywidualnych biegach przełajowych, z naszej szkoły wystartowało dziewięcioro zawodników. Żeby dostać się do etapu międzypowiatowego należało przebiec wyznaczony dystans na minimum siódmej pozycji. Udało się to dwóm naszym reprezentantom. Iwo Bugaj uzyskał piąty rezultat, na 34 startujących, natomiast Tadeusz Korach zdobył drugie miejsce i uzyskał tytuł wicemistrza w powiecie grodziskim. Tym samym obaj chłopcy zakwalifikowali się do etapu ½ województwa, popularnie zwanym – międzypowiatowym. Podobnie jak poprzednio, aby awansować do kolejnego etapu – Mazowieckich Igrzysk Młodzieży Szkolnej – należało uplasować się w pierwszej dziesiątce. To udało się Tadeuszowi, który po dość wyrównanej walce o miejsca, uzyskał piaty wynik. Iwo natomiast przybiegł w pierwszej połowie stawki, zajmując 14 miejsce na 34 startujących. Jest to bardzo dobry wynik, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, iż Iwo jest zawodnikiem szermierki, a w tym sporcie przeważa zupełnie inny charakter wytrzymałości, niż w biegach przełajowych. Z Tadeuszem wybraliśmy się więc ponownie do Kamiona aby walczyć w zawodach na szczeblu wojewódzkim. Tłumy zawodników, opiekunów i oficjeli były naprawdę imponujące. Do startu w kategorii rocznika 2008, przystąpiło ok. 40 zawodników. Rywalizacja na trasie była tak duża, że zawodnicy w ferworze walki o pozycje w peletonie, świadomie lub nie, kontuzjowali się nawzajem. Tadeusz również dwa razy „dostał” w kolano i niestety bieg zakończył z kontuzją poza pierwszą dziesiątką. Wicemistrzostwo Powiatu oraz piąte miejsce na międzypowiatach, to bardzo dobry wynik. Cieszymy się razem z zawodnikiem, gratulujemy serdecznie i życzymy dalszych sukcesów.
Spośród 49 tegorocznych ósmoklasistów 6 osób odniosło duże sukcesy w ogólnopolskich olimpiadach i konkursach kuratoryjnych. Do tego grona dołączył jedn uczeń klasy siódmej. Gratulujemy uczniom, rodzicom i ich nauczycielom.
Przedmiotowe konkursy kuratoryjne
Cztery osoby uzyskały tytuł laureata, a jedna osoba kończy zmagania z tytułem finalisty w dwóch konkursach.
Tytuł laureata przedmiotowego konkursu kuratoryjnego z języka polskiego i angielskiego zwalnia z egzaminu ósmoklasisty z tych przedmiotów z równoczesnym uzyskaniem maksymalnego wyniku z tych części egzaminu. Dodatkowo uczeń otrzymuje celującą oceną z tych przedmiotów na koniec nauki w szkole podstawowej. Ma też zagwarantowane pierwszeństwo w rekrutacji do wybranego LO.
Laureat konkursu z fizyki ma zapewnioną oceną celującą z fizyki na koniec nauki w szkole podstawowej i ma zagwarantowane pierwszeństwo w rekrutacji do wybranego LO.
Klara jako finalistka dwóch konkursów przedmiotowych otrzymuje 10 dodatkowych punktów przy rekrutacji do LO.
Do konkursu z języka polskiego Hanna Wlazało przygotowywała się pod kierunkim Pani Justyny Głuszko. Pani Anna Walewska czuwała nad przygotowaniami grupy uczniów z języka angielskiego, natomiast przygotowaniem Klary do konkursu matematycznego zajmowała się Pani Anna Cichocka , a przygotowaniem Szymona do konkursu fizycznego Pan Grzegorz Dąbrowski.
Konkurs filozoficzny - W drodze ku mądrości
Konkurs ten przeprowadza Polskie Towarzystwo Filozoficzne na zlecenie Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Ostatecznie Szymona Stański (7a) został laureatem tego konkursu. Jako laureat tegorocznego konkursu otrzyma 7 dodatkowych punkty przy przyszłorocznej rekrutacji do LO.
Szymon pracował pod opieką Pani Anny Szymaszczyk.
Olimpiada języka angielskiego dla juniorów - OJAJ
Jeden siódmoklasista Kuba Short (7a), oraz troje ósmoklasistów Basia Rawa (8a), Hania Wlazło (8a) i Antek Magielski (8b) zakończyli zmagania w finale ogólnopolskiej olimpiady z języka angielskiego - OJAJ i uzyskali tytuł laureata.
Olimpiada jest organizowana przez Wyższą Szkołę Języków Obcych im. Samuela Lindego w Poznaniu. Laureaci tej olimpiady mogą wybierać w ofercie najlepszych liceów w Polsce, gdyż uzyskany tytuł pozwala na przyjęcie w pierwszej kolejności do wybranej szkoły ponadpodstawowej. Uczniowie mogą też bez egzaminu zacząć naukę według programu International Baccalaureate w języku angielskim, w tak zwanej klasie IB, a na koniec mogą zdawać międzynarodową maturę. Będą też zwolnieni z pisania części egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego i otrzymają szóstkę z tego przedmiotu. Cała grupa pracowała "pod okiem" Pani Anny Walewskiej.
Olimpiada historyczna dla Szkół Podstawowych
Marek Rudnik (8b) uzyskał tytuł laureata tej olimpiady (trzeci wynik w Polsce) i jednocześnie ma pierszeństwo przy przyjmowaniu do szkoły ponadpodstawowej. Nad przygotowaniem Marka czuwała Pani Kingi Gaworskiej, przy wsparciu Pana Janusza Gaworskiego.
Wojewódzki konkurs języka angielskiego - Albion
Klara Powierża (8a) uzyskała tytuł finalisty tego konkursu. Klara pracowała pod opieką Pani Anny Walewskiej.
Wiosenna przerwa świąteczna trwa od 14 kwietnia (czwartek) – 19 kwietnia (wtorek).
Z radością donoszę, że
Szymon Stański od soboty 9 kwietnia może tytułować się laureatem kuratoryjnego konkursu "W drodze ku mądrości"
W ostatnim etapie rozwiązywał test i odpowiadał ustnie z materiału obejmującego historię filozofii od starożytności, przez średniowiecze do oświecenia. Zajął 5 miejsce w województwie.
Jest to drugi, i najmłodszy, laureat tego konkursu w historii naszej szkoły.
Szymonowi i Rodzicom serdecznie gratulujemy!
Była to ogromna i owocna praca.
Anna Szymaszczyk
Wiosna to czas nowych początków.Wszystko na nowo budzi się do życia i każdy czuje już wakacje.Dlatego w poniedziałek (21.03) w naszej szkole organizujemy dzień bez plecaka, znany również jako “no backpack day”, czyli wymyślamy kreatywne sposoby na zabranie ze sobą przyborów szkolnych.
Mile widziane są również przebrania w kolorach niebieskim,żółtym oraz zielonym.Osoby, które wezmą udział będą miały szansę zdobyć nagrodę :)Czekamy na wasze kreatywne pomysły.
Eliza Pietrzak
Link do rozmowy wideo: https://meet.google.com/dyh-kyro-hvr
Chcemy zaprosić Państwa na webinarium jak rozmawiać z dziećmi w czasach kryzysowych tak, aby zaopiekować się ich emocjami i naruszonym poczuciem bezpieczeństwa. Spotkanie poprowadzone przez psychoterapeutki p. Dorotę Dyksowską i p. Katarzynę Romanowicz odbędzie się za pośrednictwem Google Meet w piątek 18 marca o godzinie 20:00 – link do webinarium zamieszczony zostanie na stronie internetowej szkola2.pli na szkolnym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkola.sw.teresy.
Od dwóch lat zmagamy się z sytuacją kryzysową wywołaną pandemią koronawirusa. Izolacja, wyobcowanie, utrudnione relacje międzyludzkie spowodowały ogromne obciążenia psychiczne zarówno u dorosłych jak i u dzieci i młodzieży.
W tym niełatwym już czasie, tuż za naszymi granicami, wojska rosyjskie dokonały bezprawnej agresji na teren Ukrainy. Czujemy się nieswojo, sytuacja zmienia się dynamicznie burząc dotychczasową stabilizację. Wywołuje to silny stres. Wszyscy jesteśmy wstrząśnięci doniesieniami z działań wojennych i próbujemy poradzić sobie z emocjami i reakcjami, które pojawiają się zarówno w nas jak i u naszych dzieci. Dzieciom i młodzieży dużo trudniej niż dorosłym jest zrozumieć, co właściwie wokół nas się dzieje. Wyczuwają nasz lęk i niepokój. Zmienia się również nasze środowisko - coraz częściej spotykamy się z uchodźcami, których sytuacja jest dla naszych córek i synów, żyjących do tej pory w bezpiecznych czasach i coraz rzadziej mających kontakt z osobami pamiętającymi wojnę, bardzo często niezrozumiała.
W tym czasie niezmiernie ważne jest w jaki sposób przekazujemy naszym dzieciom informacje o świecie, nasze opinie, w jaki sposób wysłuchujemy ich obaw i jak na nie reagujemy.
Chcemy choć trochę pomóc Państwu w tej trudnej sytuacji i proponujemy spotkanie-webinarium, które poprowadzą psychoterapeutki Dorota Dyksowska oraz Katarzyna Romanowicz, dotyczące sposobów komunikacji w sytuacji kryzysu wojennego. Podczas spotkania Panie terapeutki poruszą temat w jak sposób poradzić sobie z własnymi emocjami, jak prowadzić komunikację do naszych dzieci, w jaki sposób komunikować się i reagować na emocje osób przyjeżdzających do nas z Ukrainy, szczególnie dzieci ukraińskich.
Zapraszamy w piątek 18 marca o godzinie 20:00.
Informacje o prowadzących:
https://www.psychoterapianamokotowie.com/kaja-romanowicz
http://www.dyksowska.pl/(S(aljjnz2d0gjsodhiovznqagq))/
Do zobaczenia,
Dyrekcja oraz Rada Rodziców
Szkoły im św. Teresy od Dzieciątka Jezus
W środę, czwartek i piątek (16, 17 i 18 marca) uczniowie klas 2 – 8 wzięli udział w rekolekcjach wielkopostnych.
Poszczególne klasy spotkały się z księdzem rekolekcjonistą w auli naszej szkoły.
W piątek, 18 marca uczniowie uczestniczyli w Mszach świętych w podkowiańskim kościele.
Rekolekcje to czas, kiedy szczególnie poddajemy sie działaniu Słowa, zbliżamy się do Jezusa z wiarą i ufnością dzieci Bożych.
Zapraszamy dzieci na spotkania integracyjne, które odbędą się w sobotę,19 marca.
Kandydatów do klasy pierwszej - o godz. 9.00, a kandydatów do klasy zerowej o 10.30.
W czasie około godzinnego spotkania dzieci pod opieką nauczycielek i psycholożki szkolnej wezmą udział w zajęciach warsztatowych.
Celem spotkania jest obserwacja sposobu funkcjonowania dzieci w grupie, wstępna ocena gotowości do współpracy z nauczycielami i innymi dziećmi.
Po prawie dwóch latach przerwy odbyły się Mistrzostwa Powiatu w Piłce Ręcznej Dziewcząt i Chłopców w kategorii młodzież. Jako pierwsze do rywalizacji, we wtorek 1 marca, zostały powołane dziewczęta. Po niedawnych meczach w Mazovia Cup, w których nasze zawodniczki zdobyły trzecie miejsce, odrobiły pracę domową i tym razem, po bardzo emocjonującym meczu w finale z Jaktorowem zdobyły srebro. To pierwszy srebrny medal dziewcząt w zawodach powiatowych w tej dyscyplinie, do tej pory brąz był najwyższym trofeum. Ale po kolei. Pierwszy mecz w grupie ze szkołą z Podkowy Leśnej w ładnym stylu wygrały 7:3. Drugi mecz z Jaktorowem, nieoficjalnym faworytem turnieju, przegrały 10:5. Zgłoszonych składów było sześć, więc dziewczęta po tych meczach wyszły z grupy na drugim miejscu i w fazie półfinałowej trafiły na szkołę nr 6 z Grodziska Mazowieckiego. Rosłe dziewczęta z Grodziska, wydawały się bardzo mocnym przeciwnikiem, gdyż warunkami fizycznymi znacząco przewyższały nasze reprezentantki. Jednak przepracowane soboty poskutkowały i techniczną przewagą, dokładnością gry i fantastyczną skutecznością podkowianki pokonały przeciwniczki z Grodziska 5:2. W finale ponownie czekał na nas Jaktorów. Długo omawialiśmy mecz z Jaktorowem w grupie, w wyniku czego dziewczęta wyszły do finału bardzo zmotywowane i nawet przez pierwsze kilka minut prowadziły 2:0. Jednak z biegiem czasu różnica w wyniku, poczęła się zacierać i w regulaminowym czasie gry, na tablicy był wynik 4:4. Rzuty karne, tak stanowią przepisy w przypadku remisu podczas meczu finałowego. W piłce ręcznej na poziomie szkolnym, to trochę loteria. W tym lepsze okazały się zawodniczki z Jaktorowa. Uważam występ naszych szczypiornistek za bardzo udany. Srebro w powiecie, to najlepszy dotychczasowy wynik dziewcząt w piłce ręcznej. Gratulacje.
Chłopcy walczyli we środę 2 marca. Podobnie jak u dziewcząt, do rywalizacji stawiło się sześć szkół. Chłopcy w grupie wygrali wszystko. Z Jaktorowem 9:8, oraz z Książenicami 10:7. Następnie w meczu półfinałowym z Podkową Leśną chłopcy wygrali 16:4. W finale przyszło zmierzyć się ponownie z Jaktorowem. W tym spotkaniu, niestety sędzia przyczynił się w znaczący sposób do wyniku spotkania. Trzy bardzo kontrowersyjne decyzje, w tym nieprawidłowe nieuznanie kolejnej bramki dla Podkowy (trafionej przez Jurka Paczkowsiego), spowodowały że z prowadzenia naszej drużyny, wyszedł remis. Tuż przed końcem rywalizacji, po błędzie kroków zawodnika z Jaktorowa, który został „puszczony”, padła bramka dająca prowadzenie jaktorowianom. Nasi chłopcy bardzo przeżyli tę formę porażki, że nawet nie chcieli wyjść do dekoracji. Jednak postanowili by być ponad to i z szacunku do pozostałych uczestników odebrali medale wicemistrzów powiatu. Drużyna chłopców w prawie takim samym składzie, ma już na swoim koncie złoto w Mistrzostwach Powiatu oraz brąz w zawodach międzypowiatowych wiec apetyt na wygraną był bardzo duży. To co pokazali w tym turnieju, było na najwyższym poziomie sportu szkolnego i uważam, że był to bardzo dobry występ. Gratulacje.
Naszą szkołę reprezentowali :
Drużyna dziewcząt – Natalia Dwornik (bramkarz), Hania Wlazło ( kapitan), Hania Szymańska, Marta Łyszkowska, Marysia de Virion, Aniela Łada, Wiktoria Śliwkiewicz, Patrycja Mokosa, Natalia Trawińska.
Drużyna chłopców – Ignacy Richter (bramkarz), Antek Magielski (kapitan), Jurek Rotweld-Paczkowski, Tadeusz Rzepka, Paweł Gradkowski, Max Bommarito, Maciek Chmielewski, Tomek Bątkowski, Miłosz Cybulski, Antek Szulc, Antek Kamiński, Tadeusz Korach, Stasiek Ignut, Dominik Żuliński.
Szanowni Państwo,
poniżej znajdują się linki do spotkania i artykułów, które wesprą dorosłych w rozmowie z dziećmi o wojnie i zagrożeniu:
Powiemy, jak zadbac o zdrowie psychiczne: https://bit.ly/b7J9
Zuzanna Czapska ukończyła naszą szkołę podstawową w 2011 r. Od najmłodszych lat trenowała narciarstwo. Wiedzieliśmy o jej sukcesach na stokach w Polsce i za granicą. W 2020 r. zdobyła dwukrotne mistrzostwo Polski w Szczawnicy oraz Palenicy w slalomie i slalomie równoległym.
Aż tu nagle w styczniu 2022 bomba!!! - Zuzanna otrzymała powołanie do reprezentacji Polski na Zimowe Igrzyska Olimpijskich w Pekinie w narciarstwie alpejskim (obok Maryny Gąsienicy – Daniel, Magdaleny Łuczak i Hanny Zięby). Na igrzyskach startowała dwa razy:
Zuzanna ma 23 lata i to jej pierwsze doświadczenia na zawodach tej rangi. Jesteśmy pewni, że jeszcze o niej usłyszymy, a Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 to dopiero początek światowej kariery. Tego Ci życzymy - Zuzanno!
W poniedziałek, 31 stycznia zmarł Władysław Gołąb - wieloletni mieszkaniec Podkowy Leśnej, bliski współpracownik ks. Leona Kantorskiego, przez wiele lat przewoniczący Rady Parafialnej przy podkowiańskim kościele, wielki przyjaciel naszej szkoły. Miał 90 lat.
Na kilka miesięcy przed zakończeniem II wojny światowej na skutek wybuchu miny stracił wzrok. Pomimo to w 1955 r. zdał egzamin adwokacki i uzyskał uprawnienia adwokata jako pierwsza osoba niewidoma w Polsce. Przez 40 lat służył społeczności niewidomych, będąc Prezesem Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi, które prowadzi m.in. Zakład dla Niewidomych w Laskach.
Od początku istnienia Szkoły św. Teresy, wspierał jej powstanie, a potem rozwój. Był autorem pierwszego statutu szkoły, a po kilku latach, gdy pojawiła się potrzeba zmian statutowych, przygotował potrzebną modyfikację odpowiednich paragrafów. W marcu 2002 r wraz z ks. Leonem Kantorskim oraz grupą rodziców uczestniczył w zebraniu założycielskim Komitetu Budowy Szkoły św. Teresy i Gimnazjum św. Hieronima. Zapewnił pomoc prawną Komitetowi, przygotowując jego statut. W roku 2008 zastał wybrany Honorowym Członkiem Komitetu.
Po śmierci ks. Leona Kantorskiego w 2010 r. został wybrany na Prezesa Rady Fundacji Lumen - Pro Educatione. Fundacja przez wiele lat użyczała szkole pomieszczeń w willi Błękit i budynku przy Al. Lipowej. W ostatnich latach fundacja na czele z Władysławem Gołąbem inicjowała wiele wydarzeń związanych z obchodami 100 - lecia urodzin ks. Leona Kantorskiego.
Wraz z Justyną Gołąb miał troje dzieci: Danutę, Jana i Michała. W 2011 r. małżeństwo zostało nagrodzone tytułem Honorowych Obywateli Miasta Podkowa Leśna. Rok później prezydent RP Bronisław Komorowski odznaczył Władysława Gołąba Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski. Wspomniany syn - Jan Gołąb jest nauczycielem w naszej szkole, sześcioro wnuków Pana Władysława to nasi absolwenci, a aktualnie uczy się w niej troje jego prawnuków.
Pogrzeb śp. Władysława Gołąba odbędzie się w sobotę – 5 lutego wg następujcego porządku:
Rodzinie składamy wyrazy serdecznego współczucia.
Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie, a światłość wiekuista niechaj mu świeci. Niech odpoczywa w pokoju wiecznym.
„Grupa MoCarta wśród gwiazd” – taki tytuł nosił koncert, który ten znany kwartet zagrał w czwartek, 20 stycznia w sali gimnastycznej Szkoły św. Teresy. Artyści przedstawili bardzo ciekawy program, ukazujący subiektywną historię muzyki: od średniowiecza do współczesności. Zgromadzona publiczność miała okazję „spotkać” wielkich twórców: Jana Sebastiana Bacha, Ludwika van Beethovena, Antonio Vivaldiego czy wreszcie patrona grupy, Wolfganga Amadeusza Mozarta.
To był wieczór pełen niespodzianek, bo obok klasycznych utworów mogliśmy także posłuchać aranżacji współczesnych twórców i uczestniczyć w hołdzie im złożonym (nieodżałowany Zbigniew Wodecki!).
Podczas występu nie zabrakło elementów kabaretowych, które sprawiły, że widzowie mogli choć na chwilę oderwać się od trudnej rzeczywistości „covidowej”.
Warto dodać, że cały dochód z koncertu został przeznaczony na fundusz rehabilitacyjny Jacka Czaplickiego, gdyż był to finał naszej szkolnej akcji charytatywnej „Mikołajki dla Jacusia”.
Serdecznie dziękujemy muzykom i dwuosobowej ekipie technicznej za piękny koncert.
Iwona Zubka-Krawczyk
W piątek 21 stycznia w szkole samorządowej odbyły się zawody z cyklu Mazovia Cup, w piłce ręcznej dziewcząt z rocznika 2007 i młodsze.
Nasza szkoła została zaproszona do reprezentowania gminy - Podkowa Leśna. Reprezentacja szczypiornistek składała się z 12 zawodniczek – 9 grających w polu i 3 bramkarek.
1. Hania Wlazło
2. Hania Szymańska,
3. Marta Łyszkowska,
4. Marysia de Virion,
5. Amelia Dąbek
6. Natalia Trawinska,
7. Aniela Łada,
8. Wiktoria Śliwkiewicz,
9. Róża Dukaczewska,
10. Eliza Pietrzak - bramka
11. Natalia Dwornik - bramka
12. Natalia Kaczorowska - bramka
W fazie grupowej rozegraliśmy 2 mecze. Pierwszy – z Błoniem - zakończony wygraną 8 : 2, drugi – z Nadarzynem - porażką 2 : 18. Nadarzyn, który w rezultacie zdobył złoto w turnieju, reprezentowała szkoła z Ruśca, w której dziewczęta trenują regularnie piłkę ręczną w UKS Rusiec. W cyklu rozgrywek Mazovia Cup są poza zasięgiem amatorskich zespołów szkolnych. Podczas meczy półfinałowych nasze dziewczęta uległy niestety drugiej reprezentacji z Podkowy Leśnej 2 : 7 natomiast w walce o brąz, pokonały drużynę z Brwinowa 7 : 4 . Ponadto nasza bramkarka – Natalia Dwornik, zdobyła zaszczytny tytuł bramkarki turnieju – gratulujemy!
W sprawie rekrutacji do pozostałych klas informacji udziela sekretariat szkoły
pod nr telefonu: 22 729 12 81
Szanowni Państwo,
minister edukacji opublikował rozporządzenie dotyczące nauczania zdalnego w dniach 20 grudnia – 9 stycznia.
Zawarte w nich wytyczne i wynikające z nich konsekwencje dla pracy szkoły są następujące:
1. Klasy 1 - 8 pracują zdalnie w dniach 20, 21, 22 grudnia oraz 3,4,5 stycznia (7 stycznia jest w naszej szkole wolny).
2. Klasa 0 pracuje stacjonarnie (21 i 22 grudnia oraz 3, 4, i 5 stycznia)
3. Uczniom klas 1 - 3, których rodzice nie są w stanie zapewnić im opieki, dyrektor – na wniosek rodzica (proszę, żeby był pisemny) – umożliwia korzystanie z opieki świetlicowej.
Dyrektor szkoły umożliwia dzieciom objętym tą opieką realizację zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły.
4. Zajęcia rewalidacyjne i wspomagające dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi mogą odbywać się na terenie szkoły.
Klasy 4 – 8 pracują według planu stacjonarnego, nie ma wychowania fizycznego online (nauczyciele przesyłają zadania do realizacji).
Klasy 1 – 3 pracują według planów przesłanych przez wychowawczynie.
Lekcje zaczynają się o pełnych godzinach.
Marzena Prądzyńska
Przedstawiamy elekktroniczną wersję biuletynu W naszej szkole nr 2 (137) wrzesień - grudzień 2021.
Życzymy miłej lektury.
Od 27 do 30 grudnia sekretariat jest czynny w godz. 9.00 - 13.00.
23, 24 i 31 grudnia sekretariat szkoły jest nieczynny.
W pierwszej połowie grudnia odbyły się etapy rejonowe kuratoryjnych konkursów przedmiotowych. Etapy te odbyły się w macierzystych szkołach uczestników. Znamy już wyniki trzech spośród sześciu eliminacji rejonowych, w których brało udział dziesięcioro uczniów Szkoły św. Teresy. Regulamin konkursów przewiduje, że do etapu wojewódzkiego zakwalifikowani są uczniowie, którzy w etapie rejonowym uzyskali co najmniej 85% punktów Jeżeli limit ten uzyskało mniej niż 25% wszystkich uczestników etapu rejonowego, do etapu wojewódzkiego zakwalifikowanych będzie 25% uczestników, którzy uzyskali w nim najwyższe wyniki spośród uczniów przystępujących do etapu rejonowego. W przypadku, gdy uczniowie uzyskają taką samą liczbę punktów, procent uczestników będzie zwiększony odpowiednio.
Wg tych reguł do następnego (wojewódzkiego) etapu zakwalifikowali się:
Z naszej szkoły z powodu pandemii w konkursie mogło wziąć udział jedynie troje uczniów. Dwójce z nich zabrakło dosłownie kilku punktów aby zakwalifikować się do etapu rejonowego. Siódmoklasista Szymon Stański uzyskał w tym roku 42 punkty, co kwalifikuje go do kolejnego etapu. Etap rejonowy przeprowadzany będzie w formie eliminacji pisemnych w dniu 19 lutego (sobota) 2022 r.
Olimpiada matematyczna juniorów - https://omj.edu.pl
Zawody pierwszego stopnia odbyły się we wrześniu i październiku 2021. Do drugiego etapu, który odbędzie się 15 stycznia 2022 zakwalifikowały się dwie uczennice Nela Miller i Klara Powierża z klasy 8a.
Jak co roku zmagamy się wytrwale z zadaniami przygotowanymi dla uczniów szkół podstawowych w Ogólnopolskiej olimpiadzie języka angielskiego dla juniorów w skrócie zwanej OJAJ.
Dwoje uczniów z klas siódmych:
oraz czworo uczniów z klas ósmych:
zakwalifikowało się do drugiego etapu olimpiady.
2 etap, część 1(test on-line, wykonywany w szkole) odędzie się w dniach 24 stycznia (poniedziałek od 10:00) – 28 stycznia 2022 (piątek do 10:00). Lista zakwalifikowanych do 2. części 2. etapu będzie ogłoszona 9 lutego 2022 r.
Tytuł finalisty i laureata Olimpiady ogólnopolskiej uprawnia ucznia do przyjęcia poza kolejnością do wybranej klasy i szkoły ponadpodstawowej, także w programie International Baccalaureate prowadzącym do zdawania matury międzynarodowej w szkole o programie dwujęzycznym.
Marek Rudnik (8b) zakwalifikował się do finału tej olimpiady i jest bliski zdobycia tytułu finalisty. Ostateczne rozstrzygnięcie nastąpi w dniach 4 - 6 marca 2022, kiedy odbędzie się etap centralny olimpiady.
Gratulujemy wytrwałej postawy i dotychczasowych sukcesów zarówno uczniom jak i nauczycielom! Życzymy sukcesów w dalszych zmaganiach!
Spotkania opłatkowe w klasach odbędą się w piątek, 17 grudnia.
Tego dnia lekcje 1, 2 i 3 odbywają się według planu. Wigilie klasowe są zaplanowane na 4 i 5 godzinie lekcyjnej.
Spotkania muszą przebiegać w reżimie sanitarnym. Zadbajmy o umycie/ dezynfekcję rąk. Unikajmy dzielenia się żywnością, przynoszenia potraw dla wszystkich z domu.
Obiady:
Klasy 2 – 3 od 12.00
Klasy 4 – 5 od 12.20
Klasy 6 – 8 od 12.30
Koniec zajęć po 5. lekcji o 12.30. Opieka świetlicowa bez zmian.
Marzena Prądzyńska
Odbiór wylicytowanych przedmiotów będzie możliwy w szkole począwszy od środy 15
grudnia po przedstawieniu dowodu wpłaty.
Prosimy o wpłacanie zadeklarowanych kwot na konto:
Fundacja "Serca dla Maluszka"
ul. Kowalska 89 m.1
43-300 Bielsko-Biała
Bank Millennium S.A.
85 1160 2202 0000 0001 9214 1142
W tytule przelewu prosimy wpisać:
1889 Jacek Czaplicki
Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice i Opiekunowie
w ostatnich dniach Europejska Agencja Leków (EMA) zarekomendowała szczepienia dzieci w wieku 5-11 lat przeciw COVID-19. Podstawą rekomendacji były szczegółowe wyniki badań klinicznych, które przedstawił producent szczepionki – konsorcjum Pfizer/Biontech. Są to udowodnione dane naukowe świadczące o skuteczności i bezpieczeństwie stosowania szczepionki wśród najmłodszych. Polska dzięki swojemu przedstawicielowi w Europejskiej Agencji Leków (jest nim prezes Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych) miała bieżący dostęp do wszelkich informacji, na bazie których podejmowane były decyzje o dopuszczeniu szczepień dzieci w grupie wiekowej 5-11 lat.
Rekomendacja Europejskiej Agencji Leków uruchamia na terenie Unii Europejskiej dystrybucję szczepionek przeznaczonych dla dzieci. W Polsce spodziewamy się pierwszych dostaw już w połowie grudnia. Oznacza to, że jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia będziemy mogli rozpocząć szczepienia dzieci w wieku 5-11 lat. Chcemy do tego czasu przekazać Państwu – Rodzicom i Opiekunom – jak najwięcej sprawdzonych i rzetelnych informacji, które pomogą podjąć w pełni świadomą decyzję dotyczącą ewentualnego zaszczepienia swojego dziecka.
Od początku epidemii w Polsce koronawirusem zakaziło się blisko 28,5 tys. dzieci w wieku od 0 do 10 lat i blisko 35 tys. dzieci i młodzieży między 11. a 20. rokiem życia. Tylko w ciągu dwóch tygodni listopada do szpitali z ciężkim przebiegiem choroby trafiło blisko 500 dzieci. Ich średni wiek to jedynie 6 lat. Jednocześnie szczepienie przeciw COVID-19 przyjęło dotychczas ponad 1,6 mln dzieci i młodzieży w wieku 12-17 lat. Niepożądane odczyny po szczepieniu wystąpiły jedynie u 0,02 proc. z nich i w przeważającym stopniu miały one łagodny przebieg. Dane te pokazują, że na 1,6 mln zaszczepionych dzieci jedynie 320 z nich doświadczyło łagodnych odczynów niepożądanych. To znacznie mniejsza grupa niż ta, która tylko w ciągu dwóch tygodni listopada trafiła z powodu COVID-19 do szpitala.
W badaniu klinicznym prowadzonym przez konsorcjum Pfizer/Biontech wzięło udział blisko 2,3 tys. dzieci w 94 ośrodkach na świecie. Z przedstawionych efektów badań wynika, że w grupie szczepionych dzieci w wieku 5-11 lat wystąpiło tylko jedno cięższe działanie niepożądane. Była to gorączka w wysokości 39,7℃. Poza tym – podobnie jak w przypadku innych szczepień – pojawiły się ból w miejscu podania szczepionki, zaczerwienienie, zmęczenie czy ból głowy. Co istotne objawy te bardzo szybko i samoistnie ustępowały. Warto również zwrócić szczególną uwagę na skuteczność szczepionki u dzieci. Okazuje się, że jest ona wyższa niż u dorosłych i wynosi aż 90,7 proc.
Szanowni Państwo, mamy nadzieję, że przekazane przez nas informacje pomogą świadomie zdecydować w sprawie szczepienia dzieci. Chcemy podkreślić, że szczepionki to nie tylko skuteczna ochrona, ale także szansa na kontynuowanie nauki stacjonarnej przez cały rok szkolny. Zaszczepiony uczeń czy przedszkolak nie trafia na 10-dniową kwarantannę, gdy w klasie lub grupie pojawia się przypadek zachorowania na COVID-19.
Zachęcamy Państwa do kontaktu z pracownikami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego w przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości. Więcej informacji na temat szczepień przeciw COVID-19 można znaleźć także w mediach społecznościowych tych instytucji, na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/szczepimysie, na profilu #SzczepimySię, a także pod numerem infolinii 989.
Z wyrazami szacunku
Przemysław Czarnek MINISTER EDUKACJI I NAUKI |
Adam Niedzielski MINISTER ZDROWIA |
26 października w CKiO w Podkowie Leśnej odbyły się pierwsze szkolne Mistrzostwa Powiatu w Szachach Drużyn Mieszanych. Do rywalizacji zgłoszonych zostało 12 szkół w dwóch kategoriach wiekowych. Każda ze szkół dysponowała czteroosobową drużyną, składającą się z minimum jednej dziewczynki oraz pozostałych zawodników dowolnej płci. Naszą młodszą reprezentację tworzyli: Ola Dąbrowska, Max Marek, Władek Żukowski i Tomek Jęda, którzy po bardzo ciężkich partiach uplasowali się na piątym miejscu. Starsi w kategorii Młodzież, wywalczyli srebrne medale i tytuł Wicemistrzów Powiatu Grodziskiego, za co dodatkowo otrzymają punkty podczas rekrutacji do szkół średnich. Reprezentacja składała się z: Marty Łyszkowskiej, Szymona Jońskiego–Jastrzębowskiego, Piotra Zygowskiego i Stanisława Ignuta.
Gratulujemy!
Poniżej zamieszczamy linki do dwóch wersji kalendarza szkolnego:
Dezcyzja dotycząca organizacji zimowiska zostanie podjęta do połowy października.
Klikając na poniższy link możemy zapoznać się z aktualnym Biuletynem szkolnym. Zyczymy miłej lektury.
Wersja papierowa została przekazana rodzicom przez uczniów.
Oto plan lekcji obowiązujący od 1 września 2021 r.
W środę, 1 września, rozpoczął się rok szkolny. Po wakacjach wróciliśmy do szkoły. Uczniowie najpierw spotkali się z wychowawcami w klasach, aby następnie uczestniczyć w uroczystych Mszach świętych dla klas młodszych i starszych.
U progu nowego roku szkolnego chciejmy wspierać się w codzienności szkolnej i przezwyciężaniu wyzwań, które są przed nami. Niech będzie to czas wytężonej pracy, nabywania mądrości i przyswajania nowej wiedzy, rozwijania zainteresowań i pasji, a także pielęgnowania przyjaźni oraz współdziałania. Niech powrót do szkoły pozwoli nam rozwijać się w przyjaznym gronie rówieśników i dorosłych, aby każdy uczeń szkoły wzrastał w świętości, mądrości i łasce.
...Święta Tereso módl się za nami
W piątek, 27 sierpnia, odbyło się spotkanie formacyjne nauczycieli. Tym razem zebraliśmy się w murach Szkoły św. Teresy. Pedagodzy wysłuchali konferencji prowadzonej przez kapłana uczącego w naszej szkole, ks. Kamila Kiełpikowskiego. Motywem przewodnim były rozważania o modlitwie, refleksja o tym co przeszkadza, jakie są niepowodzenia, jak się w niej doskonalić na drodze do świętości. Druga część spotkania to adoracja Pana Jezusa obecnego w Najświętszym Saramencie oraz Eucharystia. Dzień skupienia jest formą przygotowania duchowego na nowy rok szkolny.
Ważne terminy w rekrutacji do szkół ponadpodstawowych
Rok szkolny 2020/2021 chcemy zakończyć wspólną modlitwą.
Msze święte dla poszczególnych klas odbędą się w następujących dniach:
W czwartek, po Mszy świętej planowane jest zakończenie roku szkolnego dla klas ósmych. Tego dnia uczniowie otrzymają m.in. kopie świadectwa ukończenia szkoły. Oryginały świadectw otrzymają następnego dnia o g. 8:00. Natomiast zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty uczniowie otrzymają w piątek, 9 lipca.
25 czerwca, w piątek zapraszamy do szkoły na spotkania z wychowawcami i rozdanie świadectw.
Wszystkie osoby, które będą brały udział w uroczystościach szkolnych przychodzą we własnych maseczkach, zachowują stosowną odległość (1,5 m). Prosimy, aby Państwo nie gromadzili się w szkole, a po spotkaniu opuścili budynek, aby umożliwić nam zdezynfekowanie sal i sprzętów.
Godzina |
Duża sala gimnastyczna |
Godzina |
Aula |
8.00 |
Klasy 8 |
|
|
9.00 |
Klasy 7 |
9.30 |
Klasy 4 |
10.00 |
Klasy 6 |
10.30 |
Klasy 3 |
11.00 |
Klasa 5 |
11.30 |
Klasy 2 |
12.00 |
Klasy 1 |
12.30 |
Klasa 0 |
Harmonogram działań ósmoklasisty - sprawdź ważne daty!
Elektroniczny system rekrutacji - publiczne szkoły warszawskie
https://warszawa.edu.com.pl/kandydat/app/
Elektroniczny system rekrutacji - publiczne szkoły z powiatu grodziskiego
https://powiatgrodziski.edu.com.pl/kandydat
Rekrutacja w powiecie pruszkowskim
http://www.powiat.pruszkow.pl/informacje/32187
Wigilie klasowe – 22 grudnia, wtorek:
klasa 0 - zajęcia, świetlica i obiad bez zmian,
klasy 1 - 3 mają dwie lekcje i spotkanie wigilijne z wychowawcą,
klasy 4 - 8 odbywają lekcje według planu na trzech pierwszych godzinach lekcyjnych, na czwartej godzinie spotkanie wigilijne z wychowawcą.
Przerwa świąteczna:
23 grudnia 2020 r. – 3 stycznia 2021 r.
Ferie zimowe:
4 stycznia – 17 stycznia 2021 r.
Zakończenie 1. semestru – Rada Pedagogiczna
1 lutego 2021 r.
Zebrania rodziców:
3 lutego 2021 r.
Szanowni Państwo,
Od poniedziałku 26 października do 8 listopada klasy 4 – 8 będą uczyć się w sposób zdalny.
Lekcje będą się odbywać według planu, który zamieścimy na stronie szkoły w weekend.
Od 24 października nie ma zajęć dodatkowych, nie odbywają się zajęcia sobotnie.
Dzieci zabrały dzisiaj podręczniki ze szkoły. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, zapraszamy jutro w godz. 9.00 – 12.00.
Wypożyczenie komputerów dla uczniów będzie możliwe w sobotę, 24 października w godz. 9.00 – 12.00 w sali 32. Wychowawcy doprecyzują listę dzieci, które będą mogły wypożyczyć szkolny sprzęt.
Nie ma jeszcze decyzji kuratorium w sprawie konkursów przedmiotowych. Będziemy informować na bieżąco, jak tylko się pojawi.
Bardziej szczegółowe informacje prześlę przez dziennik elektroniczny w sobotę lub niedzielę.
Marzena Prądzyńska